18-11-2008 Changi Airport, Singapore

18 november 2008 - Changi Airport, Singapore

Even een snel berichtje vanaf een internetstandaard op het vliegveld. We hangen en vallen van de ene hoek in de andere, afgewisseld door rookpauzes, drankjes en shopping sprees! Pieter heb ik net afgeleverd bij de lokale massagesalon, voor een neck, shoulder en lower back massage, hij verrekt van de pijn. Hopelijk helpt het! De eerste trip was weer keurig op tijd, met de nodige trutjankertjes aan boord en de boel zat stampvol; het was benauwd. Niet geslapen, maar misschien lukt dat dadelijk. Dadelijk misschien nog een hapje eten hier, alhoewel we zeker geen honger lijden bij S Airlines!! Maar het blijft een lange reis!!! Niettemin vervelen we ons hier niet, het is werkelijk een prachtige terminal hier. Ik stop ermee, je hebt hier maar 10 min. per keer, maar voor de verandering wel gratis!!! Tot gauw allemaal, Marijke, tot morgen!!! (M)

1. Dyan:
    18 november 2008
    IK BEN ER!!! Effe snel lezen!
  2. Dyan:
    18 november 2008
    Ja, ben ik weer. Ik hoop dat de reis verder nog goed verloopt en dat jullie ook een oogje dicht kunnen doen. Na aankomst in A'dam moet je tenslotte weer een hele dag... :-). Ik hoor jullie morgen wel en volg jullie nauwgezet, hihi.

XXX
  3. Nico en Tineke:
    18 november 2008
    Hee luitjes: goede reis en tot ziens in Nederland!
  4. anny en tiny:
    Hoi Pieter en Margreet,
    Wat hebben we genoten van jullie reisverslagen en de prachtige foto's.
    Elke dag hebben we hier met jullie meebeleefd.
    We bedanken jullie voor zoveel moois,een goede vlucht naar Schiphol terug.
    Wat zal het thuisfront BLIJ zijn om jullie weer te zien. Die hebben jullie ZEKER GEMIST!!!!! Groetjes, Tiny en Anny.
  5. annamariska:
    18 november 2008
    Ik zal jullie leuke berichtjes en zeker de foto`s missen.Het was elke dag weer een verrassing en erg leuk.Bedankt voor alle mooie verhalen en foto`s.Ik wens jullie een veilige terug reis toe.groetjes Annamariska.
  6. indian:
    18 november 2008
    hey pieter en magreet,,bedankt voor het delen.
    goede reis terug,,,tot gauw op indiancraft

groetjes (indian) jos
  7. Petra:
    Hoi Margreet en Pieter,

Ik wens jullie een hele goede reis.
    En tot snel op Indiancraft.

Groetjes Petra